poniedziałek, 30 czerwca 2014

Bo w przedszkolu fajnie jest...

Jak wspomniałam w poprzednim poście, wybuchające pudełka robią prawdziwą furorę. Te, które przedstawię dzisiaj, powstały przed box'ami opisanymi zeszłym razem. Dzięki swojemu urokowi dostałam zamówienie na kolejne. Co oczywiście bardzo mnie cieszy.

* * *

Kocham wiosenne barwy i jak tylko dostałam wrzosowo-różowe papiery (kolekcja Papermania Capsule Boysenberry), zdecydowałam, że w połączeniu ze świeżą zielenią całość będzie wyglądać uroczo. Nie myliłam się.

Jeśli chodzi o kwiatki, postawiłam na pastele. Poniekąd dlatego, iż jest to podarunek dla osób pracujących z najmłodszą grupą wiekową w przedszkolu i jasne odcienie bardziej mi pasowały.

Środek podobnie zrobiony jak niebieskie pudełka (które powstały po tych - wzór okazał się uniwersalny). Udało mi się tak podzielić tekst wierszyka, by wszystko wyglądało schludnie i przemyślanie.

Box'ów dla przedszkola powstało w sumie cztery.

* * *

Niebieskie box'y podobno zrobiły prawdziwą furorę. Ciekawe, jak zareagowały osoby obdarowane wrzosowymi?

* * *


2 komentarze: