środa, 19 sierpnia 2015

Pozdrowienia z wakacji

Końcówka lipca zapowiadała się leniwie, a ja wciąż byłam "głodna" (po)tworzenia. W związku z nadchodzącym wyjazdem na urlop, postanowiłam zrobić kilka kartek dla najbliższych. Bo dlaczego nie? Czy za każdym razem, będąc nad morzem, trzeba wysyłać pocztówki-kolaże: taki jeden wielki miks oklepanych mimo wszystko widoczków? Ręcznie zrobiona pocztówka z wakacji to dopiero musi być niespodzianka!

A ja przecież miałam od roku genialne zestawy papierów: "Morskie opowieści" firmy Magiczna Kartka oraz "Na morzu" Piątku 13go. Bywają kolekcje, które są tak cudowne, że aż strach je pociąć, ale w końcu po to je kupujemy, by wykorzystać. Teraz nadszedł ich czas.





8 komentarzy:

  1. To się nazywa zapobiegliwość :) To prawda, że otrzymanie takiej kartki zamiast "zwykłej" pocztówki jest o wiele milsze. Kartki są fantastyczne :) Zastanawiam się tylko czy to przy pomocy wykrojnika zrobiłaś tę mini mapę? Bo pomysł przedni!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa.

      Ta mini mapka to tekturka. Choć przyznam, że byłby z tego bardzo ciekawy wykrojnik :)

      Usuń
  2. pięciowiekowe wszystkie, ale moja i tak najlepsza, hahahaha

    OdpowiedzUsuń