poniedziałek, 21 września 2015

Pomarańczowa na przedszkolną loterię

Dzisiaj chciałabym przedstawić kolejną kartkę, którą zrobiłam na loterię do przedszkola mojego dziecka.

Tym razem postawiłam na jedną, główną barwę: pomarańcz. Jako tło wykorzystałam resztkę papieru scrapowego przyciętego brzegowym wykrojnikiem, by estetycznie wyglądał. Wprawdzie kwiatki są żółte, ale jeśli się dobrze przyjrzeć, to środki, kontury oraz pączki kwiatowe są także pomarańczowe. Podpatrzyłam to dawno temu u... u... 

(jak tylko pamięć mi wróci, zalinkuję)

... i przyznam szczerze, że całkiem przyjemnie wyglądają takie płatki. Do tego dołożony napis z polskiego wykrojnika, który dla mnie jest absolutnym hitem.

Cała kartka prezentuje się tak:



2 komentarze:

  1. jak zwykle wymiatasz ;-)
    coraz bardziej kusi kupno tych wykrojników z napisami

    OdpowiedzUsuń
  2. Te kwiatki są obłędne! <3
    Aż żałuję, że nie mam cierpliwości do takiego skręcania :P

    OdpowiedzUsuń