wtorek, 29 września 2015

Elegancka w pastelach dla przemiłej pięciolatki

Kilka dni temu poproszona zostałam przez pewną pięcioletnią dziewczynkę o zrobienie kartki dla jej rówieśniczki na urodziny. Nie mogłyśmy się zdecydować, czy robić coś konkretnego - biorąc pod uwagę ulubione zabawki, bajki, czy kolory - czy też wykonać coś uniwersalnego z małym akcentem "czegoś ukochanego".

Padło na białego kotka, bo "Marta ma takiego pluszowego, jasnego, to na pewno się spodoba". Hmm, dlaczego nie?

Przy okazji chciałam wypróbować mój nowy zakup: dziurkacz do zaokrąglania rogów kartki. Przeglądając inspirujące mapki Cardabilities, znalazłam tą z numerem 78:




Rozmyślając cały czas o tym jasnym, pluszowym koteczku, znalazłam w swoich papierowych zasobach zestaw Papermania "Pampered Pets".

Oto, co mi wyszło:







Karteczka małej jubilatce bardzo się podobała.

1 komentarz: