czwartek, 17 września 2015

Diamentowe Gody w królewskim błękicie

Przyjmując zamówienie na wykonanie kartki z okazji 60. rocznicy ślubu, zastanawiałam się, w jakim stylu wykonać moją pracę. Próbowałam iść tropem "Diamentowych Godów", jak nazywa się ten piękny jubileusz. Ale za nic w świecie nie udało mi się okiełznać papierów i pasujących dodatków.

Szukając odpowiednich materiałów w moich zasobach, w oko wpadły mi papiery Burleigh Blue z kolekcji Capsule firmy Papermania. Błękit królewski. Royal Blue. Będzie idealny! - pomyślałam od razu. Zabrałam się do szkicowania, wycinania, ręcznego plisowania tasiemki (chyba muszę się przemóc i zapoznać z maszyną do szycia mojej Mamy, szycie ręczne jest szalenie czasochłonne) itp.

Ostatecznie powstał taki komplet składający się z kartki i pasującego pudełka.



1 komentarz: