czwartek, 29 października 2015

Z modnym turkusem na 5. rocznicę ślubu

Pierwszy raz przyszło mi pracować ze zdjęciem. Poproszono mnie bowiem o wykonanie kartki z wkomponowanym w całość zdjęciem pary jubilatów.

Jako, że fotka nie przedstawiała sceny ślubnej, a pochodziła najprawdopodobniej z wakacji, postanowiłam stworzyć coś w letnich barwach. Po raz kolejny postawiłam na "Piękny umysł" Galerii Papieru, z którego to wybrałam papiery w miarę jednolite. Z wielką przyjemnością też przetestowałam ramki i etykietki Spellbinders tuż po wymianie łożysk w maszynce (ach! teraz za jednym pociągnięciem tnie jak brzytwa!). Dobrałam dość sporej wielkości róże w barwie żółtej oraz ciemno-herbacianej, a także kilka łodyżek białego wrzosu dla bukietowego kontrastu.




Ze względu na wielkość kwiatów, przez które kartka nie zmieściłaby się w standardowej kopercie, z arkusza papieru 30 cm x 30 cm wycięłam kopertę przestrzenną. Całość przewiązałam turkusową satynową wstążką.

1 komentarz:

  1. powiedz mi jak Ty to robisz, że kazda kartka jest niepowtarzalna, dopracowana co do joty

    OdpowiedzUsuń