poniedziałek, 16 listopada 2015

Rubinowe Gody

Od dawna miałam w posiadaniu papiery z serii Kolorowa Łąka firmy Galeria Papieru, których to przez długie miesiące było mi szkoda ciąć. W końcu jednak coś trzeba było z nimi zrobić - nadarzyła się bowiem okazja: dostałam zamówienie na kartkę na czterdziestą rocznicę ślubu, zwaną rubinową.


Poza tymi cudownymi papierami użyłam także tekturkę - ramkę, którą przecięłam na pół, by uzyskać tzw. border. Dołączyłam do kartki kwiaty w barwach zbliżonych do kolorów kwiatów na papierze, kilka drobnych perełek w płynie oraz ozdobne tagi: zielony okrągły oraz w formie chorągiewki - z napisem.


2 komentarze:

  1. Śliczna kompozycja, karteczka energetyczna. Podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uwielbiam te papiery, kartka cudna, pięknie skomponowane kolory, idealnie po prostu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń