czwartek, 26 listopada 2015

Świąteczne przygotowania

W tym roku jakoś ciężko było mi zabrać się do pracy nad kartkami świątecznymi. Jednego dnia pomysłów było sporo, ale brakowało czasu. Innego czasu było nadto, ale nie podobało mi się nic, czego się dotknęłam. Trzeba było jednak zakasać rękawy i zmusić do pracy.

Oto, co powstało:



Kartka powstała w moim ulubionym od miesięcy formacie: B6. W całości została wykonana z zestawu papierów Dovecraft. Gwiazda Betlejemska (poinsecja) została wycięta wykrojnikiem Spellbinders. Dodałam ramkę tekturkową, którą pocięłam i z niej utworzyłam border. Do tego każde tekturowy napis z elegancką czcionką. Brzegi obydwu warstw kartki oraz listków delikatnie wytuszowałam. Ostatecznie zdecydowałam się także na kilka kropli perełek w płynie.


4 komentarze:

  1. zaraz ode mnie po tyłku dostaniesz ;-)
    i to jest taka byle jaka kartka ????
    KOBIETO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybyś była przystojnym szatynem, 185 cm wzrostu, to jeszcze bym się nadstawiła ;)

      A poważniej: to i tak najlepsza z mojego grona. Nie wiem, czy odważę się wstawić wszystkie dotychczasowe świąteczne kartki. Chociaż... sprzedały się wszystkie ;)

      Usuń
    2. no skoro się sprzedały to czego więcej chcesz ?? czasami się nie czuje pewnych kartek, ale nie oznacza to, że są brzydkie. Ważne, że kupującym się podobają ;-)

      Usuń
  2. Gwiazda betlejemska robi wrażenie, piękna! Z pracą nad kartkami masz absolutną rację - nie wiem, od czego zależy, ale tak właśnie jest, raz idealnie, innym razem zupełnie na opak :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń