poniedziałek, 28 grudnia 2015

Ciemne barwy nie tylko dla panów...

Bo kto powiedział, że ciemne kolory zarezerwowane są wyłącznie dla mężczyzn? Rozumiem trochę ten stereotyp, gdyż w większości przypadków osoba zamawiająca kartkę dla pani chce, by była w jasnych, pastelowych tonacjach. Co od razu kojarzy się z niepoprawnym romantyzmem. A przecież upominek dla kobiety można wykonać stawiając na odważne kolory. Ja postawiłam na czerń i róż z odrobiną brudnej zieleni khaki oraz bieli.


Kwadratowa baza w rozmiarze 15 cm x 15 cm jest ostatnio moją ulubioną. Skorzystałam z zestawu papierów "Tigerlilly" Kaisercraft tej właśnie wielkości do wykonania tła, środka serwetki oraz ozdobnego tagu. Białe liście ("Massa Leaf Outline" Poppystamps) oraz napis ("Dla Ciebie" Rosy Owl) wycięłam w papierze wizytówkowym.

Zarówno kwiaty różowe, jak i zielony wykonałam z papieru czerpanego przy użyciu wykrojników: Sizzix Bigz - Camellia 659242 oraz Spellbinders - Carnation Creation S5-049. Tekturowa ramka to produkt: "Ramka Irmina" Crafty Moly. Do tego kilka półperełek w kolorze brudnej zieleni, pasującej do kwiatka oraz pręcikowe środki do kwiatów różowych.


Dodam jeszcze, że powyższa kartka powstała przy pomocy mapki Cardabilities #123:



1 komentarz:

  1. To prawda, ciężko jest zrobić kartkę dla mężczyzny. Twoja jest przeurocza. Szczęśliwego Nowego Roku. Niech będzie najpiekniejszy

    OdpowiedzUsuń