czwartek, 17 grudnia 2015

Urodziny z muzyką w tle

Wysoka - jak na grudzień - temperatura i jesienne deszcze nie nastrajają człowieka do zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia. Końcówka roku to przeważnie same kartki świąteczne, ale w tym sezonie trafiło się też kilka zamówień na pamiątki z okazji innych okoliczności.

Jedną z takich prac jest kartka urodzinowa, do której dołączony będzie "muzyczny" prezent. W związku z tym, że tuż po własnych imieninach stałam się szczęśliwą posiadaczką kwiatowo-liściastych zestawów wykrojników i stempli Hearftfelt Creations (zakochałam się w nich!), postanowiłam jak najszybciej je wypróbować. I wbrew nadchodzącej zimie (w dość jesiennym stylu, przynajmniej u mnie) wykonałam iście wiosenną kartkę:


Baza kartki ma wymiary 15 x 15 cm. W całości została wykonana z papierów "Usłane różami II" Galerii Papieru oraz białego papieru wizytówkowego. Brzegi bazy wytuszowałam Mini Distress'em "Squeezed Lemonade". Z kolei detale na płatkach kwiatów i liściach ostemplowałam wspomnianymi produktami Heartfelt Creations przy użyciu Mini Distress'ów "Shaded Lilac" oraz "Mowed Lawn". Celowo użyłam papieru już kolorowego, by wzory kwiatów i liści delikatnie uwidocznić odpowiednimi barwami tuszów.


Biała serwetka w centralnej części kartki powstała z pomocą wykrojnika Spellbinders "Majestic Labels One", z kolei żółte wypełnienie to jeden z podstawowych Labels One. Podwójna warstwa nutek to mój ukochany Memory Box "Virtuoso Music". No i napis, czyli nasz uwielbiany, rodzimy Rosy Owl.


Przyznam, że troszkę obawiałam się "moich" środków kwiatowych. Chciałam je wykonać w całości z papieru, coś na kształt pełnej róży (czy są w kolorze lawendowym? Hi, hi). A w moich niezgrabnych paluchach nie zawsze wszystko wychodzi tak, jak powinno. Nie chciałabym jednak udawać fałszywie skromnej i powiem, że mnie osobiście ta kartka bardzo się podoba.

4 komentarze:

  1. Nie jesteś osamotniona w swoim odczuciu. Mnie także bardzo podoba się ta kartka. Jakoś zrobiło się słoneczniej i zapachniało wiosną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu - śliczna kartka i fajne kolorki. Nutki są urocze :)

    OdpowiedzUsuń