środa, 9 marca 2016

Komplet kartek wielkanocnych

To była miłość od pierwszego wejrzenia. Gdy tylko zobaczyłam zestaw papierów  "With Love" Joy! Crafts, zapragnęłam mieć go w swojej kolekcji. Nie przepadam za romantycznymi wzorami, ale przy robieniu kartek styl ten jest bardzo wdzięczny i... uniwersalny. Ja postanowiłam wykonać przy udziale tych papierów komplet kartek wielkanocnych...


Na głównym planie znalazła się warstwowa tekturka z Crafty Moly. Przykleiłam ją na symetrycznie wykonanie tło ze wspomnianych papierów.  Każdą warstwę papieru delikatnie wycieniowałam tuszami. Ozdobne narożniki wycięłam w kontrastującym białym papierze.


Aby kartka nie wyglądała tak schematycznie, dodałam kilka kwiatków oraz liście wycięte w papierze z kolekcji "On my owl" UHK Gallery. Do tego tag z cytatem pasującym do nadchodzących okoliczności.


W tej kartce także ważną rolę pełni wspomniana tekturka. Zrezygnowałam jednak z ostatniej warstwy uznając, że całość kartki zrobiłaby się nieco przyciężka. Brzegi kartek w tle zostały delikatnie wycieniowane i nacięte wykrojnikami typu "szwy".


Do kartki dodałam ogrodową kratkę (jak na złość - zapomniałam, jak to fachowo nazwać) oraz umieściłam kwiatki z zielonymi liśćmi oraz pociętą na kawałki gałązką "Holiday Winterberries" Poppystamps. Tym razem napis na tagu krótki i zwięzły. W kilku miejscach zrobiłam też kilka płynnych perełek.


Ostatnia z tego kompletu jest zdecydowanie najjaśniejsza. W tle użyłam papieru w wyłącznie różowych odcieniach, delikatnie na brzegach wytuszowałam. Na głównym planie ponownie tekturka firmy Crafty Moly przyklejona na częściowo wyciętą, częściowo tylko wytłoczoną serwetkę "Oval Majesty" Spellbinders. Widoczne wyżłobienia miały być ażurowe, tym razem chciałam jednak, by miejsca tworzyły wyłącznie w formie wytłoczenia. Taki efekt bardzo mi się spodobał.


Przez całą długość kartki poprowadziłam satynową wstążkę (bez kokardy). Ponownie skorzystałam z tego samego typu liści oraz kwiatów, dodając kilka maleńkich białych róż. Napis jest częścią wykrojnika Nellie's przyklejony na tagu z Rosy Owl. Gdzieniegdzie użyłam białych perełek w płynie.

1 komentarz:

  1. zachwycasz nieustająco
    p.s. u mnie w tym roku 0 kartek i chyba tak zostanie

    OdpowiedzUsuń