środa, 23 marca 2016

Ślubna kartka ze zdjęciem Pary Młodej

To była moja druga przygoda z kartką, w którą miałam wkomponować zdjęcie. Zanim zobaczyłam zaproponowane zdjęcia, byłam nieco sceptycznie nastawiona do tego projektu. Przyznam, że niepotrzebnie się obawiałam - osoba zamawiająca wybrała naprawdę ładne, pasujące do nadchodzącej okazji fotografie.

Z trzech wybrałam jedną (ku uciesze osoby zamawiającej, bo także ta uznawana była za najtrafniejszą), absolutnie najładniejszą, z nutą romantyzmu i elegancji.


Kartkę wykonałam na bazie B6 (5 x 7 cali, czyli ok. 12,5 x 17,5 cm).  Całość pracy (poza bazą oraz tagu z napisem) powstała przy użyciu papierów UHK Gallery z kolekcji: Avonlea oraz Spring in Avonlea. Ażurowe tło wycięłam narożnikiem Poppystamps. Listki to moje ukochane wykrojniki i stemple Heartfelt Creations. Kwiaty natomiast to kolekcja Peacock Paisley tejże firmy. Zarówno kwiaty i liście delikatnie ostemplowałam tuszami Distress firmy Ranger. W środku każdego kwiatka umieściłam półperełkę.


Niestety na zdjęciach nie udało mi się tego uchwycić (chyba nigdy nie opanuję nawet prostych opcji w aparacie, hi hi), ale zarówno listki jak i kwiatki delikatnie maznęłam przezroczystą, lśniącą mgiełką 13 Arts.


1 komentarz: