wtorek, 15 marca 2016

Wiosenna kartka z podziękowaniami

Z ogromną przyjemnością przystąpiłam do poniższego projektu wykonania kartki z podziękowaniami dla rodziny przyjmującej pod swoim dachem uczniów w ramach szkolnej wymiany zagranicznej. W ten sam dzień bowiem przybyły do mnie bowiem nieziemskie wykrojniki Heartfelt Creations Enchanted Mum oraz Delightful Daisy wraz ze stemplami, które absolutnie natychmiast chciałam użyć do jakiejś wiosennej pracy.


Jeszcze większą radość dało wykorzystanie papierów Galerii Papierów Jak we śnie oraz Jak we śnie II. To zdecydowanie mój osobisty hit w tym sezonie wiosennym. Muszę zrobić jakieś większe zakupy, by zapasów starczyło mi na długie miesiące (albo i lata, hi hi).


Jako, że kartka (baza 15x15 cm) miała być przetransportowana w bagażu podręcznym, zdecydowałam, że pudełka nie będę ozdabiać w żadne wypukłe elementy. Można powiedzieć, że na wierzchu pudełka wykonałam "okrojoną" wersję samej kartki, czyli bazowy papier, serwetka Craft Passion oraz ozdobny pasek.

Do kartki natomiast wykonałam dość spory kwiat, którego płatki podkolorowałam nieco mgiełką Prima Marketing "Sparkling Pastel Iris". Po przyklejeniu wszystkiego do bazy, gdzieniegdzie maznęłam bezbarwną mgiełką z połyskiem 13 Arts przy użyciu pędzelka.


Całość wyszła bardzo energetycznie i pozytywnie. Aż czuć wiosnę!

1 komentarz:

  1. Świetne zakupy poczyniłaś. Wykrojniki - zwłaszcza serwetka świetne, zbieram na nią :-)
    A komplecik wyszedł cudny. Fantastycznie dobrane kolory.
    Pozdrawiam. Kasia

    OdpowiedzUsuń