wtorek, 7 czerwca 2016

Quillingowy bukiet na Dzień Mamy

Z lekkim poślizgiem ponownie się tutaj pojawiam. Żałuję ogromnie, że - pośród obowiązków zawodowych i prywatności - wciąż brakuje czasu na zdjęcia i pisanie postów o moich kartkach...

* * *

W tym roku postanowiłam połączyć Dzień Mamy i Dzień Taty - przynajmniej jeśli chodzi o wykonane przeze mnie kartki. Obie są wykonane metodą quillingu. Obie są w tej samej gamie kolorystycznej. Jedyna różnica polega na zamianie koloru tła z kolorem niektórych kwiatów. W przypadku kartki dla Mamy uznałam, że baza będzie czerwona:


Czerwony papier bazowy jest delikatnie fakturowany - jak papier wizytówkowy. Całość quillingowa powstała z pasków o szerokości 2 milimetrów. Napis wraz z koronkowym tagiem wycięłam przy użyciu wykrojników polskiej firmy Rosy Owl. . Gdzieniegdzie przykleiłam żółte półperełki.


Zdecydowałam także, że zamiast tradycyjnego napisu "Dzień Mamy", "Z okazji Dnia Mamy" lub "Dla Mamy", użyję napisu "Kocham Cię", który jest przecież uniwersalny i idealnie pasuje na święto obojga rodziców (szczególnie, że Rosy Owl nie wyprodukowało jeszcze napisu "Dla Taty" - a byłby bardzo pomocny).


Analogiczną kartkę z okazji Dnia Taty opublikuję niebawem.

2 komentarze: