piątek, 29 lipca 2016

W podziękowaniu za kolejny wspaniały rok w przedszkolu

Wprawdzie rok przedszkolny u nas zakończył się w połowie lipca, a uroczysta akademia miała miejsce w czerwcu, to dopiero teraz jest czas na zaprezentowanie zdjęć kartek, które powędrowały do wychowawczyń.


Z ostatnich moich egzemplarzy papieru "Sen Motyla" Galerii Papieru powstały cztery komplety kartek z pudełkami. Przyznam, że chyba nigdy z tak dużą dozą ostrożności nie cięłam kartek, jak właśnie tych ostatnich sztuk papieru, brr, stresujące.


Właśnie w tej pracy miałam okazję wypróbować jedną z serwetek Cheery Lynn Designs "English Tea Party", na którą kilka lat nie mogłam się zdecydować. Na kartce jest dość mocno zasłonięta, ale na pudełku świetnie widać przepiękne ażury.

Skorzystałam też z grubego wykrojnika z tagiem firmy Sizzix. Ciut go skróciłam, by pasował do rozmiaru kartki.


Tekturkowy napis to wyrób Crafty Moly.

Ponownie zielone kwiaty hortensji posłużyły za liście. Bardzo odpowiada mi ich nietypowy kolor. Do tego wykonałam niewielką, prostą kompozycję z gardenii i różyczek.


3 komentarze:

  1. Ciekawe połączenie kolorów :) Całość bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne, przejrzyste kartki. Ciekawy pomysł z wykorzystaniem kwiatów jako liści ☺

    OdpowiedzUsuń