czwartek, 4 sierpnia 2016

Dla świeżo upieczonego absolwenta prawa, część 1

Kiedy poproszono mnie o wykonanie kartki gratulacyjnej dla świeżo upieczonego absolwenta prawa, do głowy automatycznie wpadły mi dwa pomysły. Jeden standardowy w przypadkach męskich kartek: kształt garnituru. Ale też bardzo chciało mi się zrobić coś ambitniejszego (choć, jak się potem okazało, więcej pracy miałam właśnie przy "gajerku").

Skorzystałam ze znanego mi kursu z bloga Sarah-Jane Rae (za co serdecznie dziękuję - Thank You!). Dokonałam tylko jednej małej modyfikacji: porzuciłam muszkę na rzecz krawata.


Jako, że na kartce miała znaleźć się łacińska sentencja, postanowiłam do garnituru zrobić opaskę. Dzięki temu znalazło się miejsce na motto, a kartka pozostała spięta, złożona i nie otwierała się samoistnie.


Krawat oraz chusteczkę wycięłam z błyszczącego, fakturowanego papieru Core'dinations.


W środku - czego w projekcie z kursu nie było - zrobiłam mini-kieszonkę. Wszak każdy garnitur takową posiada, więc czemu i tu miałoby jej zabraknąć? Dla przykładu włożyłam tam kawałek papieru, by pokazać, że kieszonka jest w pełni "sprawna".


Patrząc na wcześniejsze zdjęcia, można było się zastanowić: OK, ale gdzie wpisać osobiste życzenia? Spokojnie. Jak widać na powyższym zdjęciu, jest na to sposób: "koszula" przyklejona jest czarnej bazy garnituru i otwiera się standardowo jak każda kartka. Miejsca sporo, bo ostateczna wielkość garnituru to format A5, czyli tzw. zeszytowy.


Dla podkreślenia detali skorzystałam z guzikowego wykrojnika PoppyStamps "Button Oval 1217" (zarówno na garniturze, jak i białej koszuli.


* * *

Na kolejną część prezentacji zamówienia dla absolwenta prawa zapraszam niebawem.

5 komentarzy:

  1. Simply wonderful! I'm sure it went down well with the recipient and thank you for the link back! I'm so glad you liked the tutorial xxx

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę ze trafiłyśmy na ten sam kurs :) Ja jednak z niego zrezygnowałam, ale Tobie wyszło ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kartka, jak na absolwenta przystało - poważna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny pomysł i świetna kartka! chętnie zobaczyłabym też drugą część zamówienia :)

    OdpowiedzUsuń