sobota, 22 października 2016

Nietypowa przesyłka...

Ciężko jest zapanować nad chaosem przeprowadzkowym, gdy do ogarnięcia są też codzienne sprawy: praca, dziecko, zajęcia pozaszkolne itp. - szczególnie, gdy jedyną odskocznią od życia jest czytanie bądź próba tworzenia kolejnych kartek (o, mamo! niedługo święta!)...

Jakiś czas temu postanowiłam, że przyszła pora na stemple i kolorowanie ich odbitek. Szalenie podobają mi się kartki na pozór minimalistyczne, wykonane właśnie przy użyciu stempli. No i od dziecka lubiłam kolorować (tak, jestem jedną z tych wariatek, która kupiła sobie kilka kolorowanek dla dorosłych).

Jako, że od lat zakochana jestem we wzornictwie produktów firmy Memory Box oraz Poppy Stamps, po przeliczeniu zaskórników kupiłam kilka zestawów stempli - już z myślą o świętach, ale niektóre pasują też na inne okazje, co będzie można obejrzeć poniżej. W oko wpadło też kilka produktów Lawn Fawn oraz uwielbianego przeze mnie Paper Smooches i... jestem zwarta i gotowa do przygotowań świąteczno-kartkowych.

W moich stemplowych zakupach niesamowicie pomogli mi (spełniając moje zachcianki, hi hi) sympatyczni pracownicy jednego ze sklepów scrapowych. Właściwie zawsze mogłam liczyć na ich życzliwość, profesjonalizm, rzetelność i... ekspresowe paczki*.

* - któregoś razu znajomy kurier, gdy wręczał mi kolejną przesyłkę (w charakterystycznym pudełku z papierami 30x30), stwierdził, że "te pizze to lepiej zamawiać bezpośrednio w pizzerii, bo ta jest już znowu zimna" ;-)

Postanowiłam więc wykonać coś w podziękowaniu i... dorzucić coś ekstra od zadowolonej klientki, hi hi...


Cała kartka - poza bazą, dymkiem oraz papierem z "wkładki" - powstała z papieru akwarelowego "Imagine" Canson. Tuszami "Distress" Ranger Ink wycieniowałam niebo oraz trawę, którą później wycięłam brzegowymi wykrojnikami MB z nacięciami. Ćwierkające wróble są częścią zestawu stempli Lawn Fawn, natomiast przeuroczy kot pochodzi ze świątecznego kompletu stempli MB/PS. Wszystkie wypełnienia pokolorowałam brush pen'ami "Clean Color" ZIG Kuretake.


Mordka kotka wydawała mi się tak przeurocza, więc stwierdziłam, że spokojnie może przejść obok wróbli bez chęci zaatakowania ich, hi hi. A może jego sympatyczny uśmiech jest efektem tego, że kot dokądś zmierza...


W środku kartki ponownie kotek z doklejonym serduszkiem i resztą napisu.

Te cukierki ze zdjęcia zaczerpniętego z fejsbukowego postu Sklepiku Na Strychu (ja, rasowa gapa, nie cyknęłam zdjęć wnętrza kartki; jak mogłam zapomnieć o kociaku?) to... także część przesyłki - to jest właśnie to "coś ekstra". Pomyślałam bowiem, że na te jesienne, często bure i ponure dni, pracującej jak mrówki w mrowisku ekipie mojego ulubionego sklepu należy się jakaś osłoda, hi hi.


Spodobały mi się kartki tego typu. W głowie już niecny plan wykonania poszczególnych kartek świątecznych w podobnej technice i też w miarę płasko, by spokojnie weszło do zwykłej koperty bez zniszczenia wypukłych elementów...

I jak dawno nie miałam nastroju na "kartkowanie", tak teraz jestem pełna energii i pomysłów. Nawet brak czasu mi niestraszny - trzeba będzie zamienić sen na czas spędzony w jaskini twórczej.

21 komentarzy:

  1. Podziwiałam już kartkę na strychowym facebooku, ale muszę tu napisać, że niesamowicie mi się podoba! To serce, które trzyma kotek jest moje- tak, on skradł mi serce! ;) Też lubię stemplowe kartki, więc z niecierpliwością czekam na Twoje, powodzenia w świątecznym kartkowaniu ;) Aha, i widziałam, że mamy takie same stemple MB z wiankiem (wrzuciłaś na grupę scrapbookingową). Ja jestem nimi oczarowana i już musiałam pokolorować odbitki, ciekawa jestem Twoich kartek z ich wykorzystaniem. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!

      Wprawdzie serce pochodzi z innego zestawu niż ten "kociasty", ale nie mogłam się powstrzymać. Wszystko przez ten koci uśmiech.

      Usuń
  2. Basiu<3 nie dość, że pięknie, to na dodatek śmiesznie, jesteś moją królową komentarzy i postów, które naprawdę chce się czytać, stempluj, quillinguj, scrapuj ale koniecznie napisz też jakąś książkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi, hi, dzięki, Kasiu :D

      Swego czasu chodził mi po głowie taki pomysł (z tą książką). Póki co zapisuję świetne teksty mojego dziecięcia i czasem tutaj coś skrobnę. Na więcej czasu brakuje.

      Usuń
  3. Pięknie pokolorowane :) Mi sie też bardzo dobrze koloruje - to odpręza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna kartka. Soczyste kolory i taka pozytywna. Extra upominek 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna praca!!! Bardzo optymistyczna i pozytywna! A jeśli o pizzę chodzi- to faktycznie może kuriera posłuchaj ;-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy ja nawet nie pamiętam, kiedy ostatni raz pizzę jadłam ;) Zamieniłam ją na scrapową zawartość tych pudełek, hi hi ;)

      Usuń
  6. przecudowna karteczka, taka pozytywna :)

    p.s. jeśli chodzi o wykrojnik, to kupowałam go na aliexpress :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na te jesienne, coraz bardziej ponure dni właśnie taka ta kartka miała być - dawać pozytywnego kopa. Cieszę się, że udał mi się ten efekt.

      Dziękuję za odpowiedź i odwiedziny :D

      Usuń
  7. i ja mam ostatnio fazę na stemple, ale póki co tylko je oglądam ;) fajny prezent zrobiłaś "Stryszkowi". uwielbiam ten sklep :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, czy polecać "skuszenie się na stemple", bo... przepadniesz totalnie. A wtedy bankructwo gotowe ;)

      Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Fantastyczny pomysł! :) To musiałoby być dla sklepiku przemiłe. :)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi, hi. Wprawdzie ostatni raz cukierki wysyłałam paczką jakieś 10-15 lat temu na studiach, gdy kumpel studiujący na drugim końcu Polski "umierał z czekoladowego głodu" :D

      Pozdrawiam!

      Usuń
  9. Świetny upominek a minimalizm bardzo tutaj pasuje :)
    ps. świetnie pokolorowane stempelki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna praca, super dobrane kolorki..

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo pozytywna karteczka. Aż sam uśmiech się pojawia na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna kartka! kocie stempelki są przecudne!

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie wykorzystane stempelki! sama mam ochotę kupić kilka zestawów ;) piękna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kartka prze-mega-fantastyczna i już :D

    OdpowiedzUsuń