Kwiatowa kartka urodzinowa + dodatek wymiankowy

środa, 23 kwietnia 2014

Szybko w tym roku święta minęły. Mam wrażenie, że za szybko. Dawniej jakoś wszystko mi się dłużyło. Może to kwestia tego, że dzieckiem dawno przestałam być i każda wolna chwila w dorosłym, zapracowanym życiu ma wielką wartość.

W tym roku Wielkanoc wypadła akurat a najbliższej okolicy urodzin jednego z członków mojej rodziny. Wprawdzie obiecałam sobie zrobić małą przerwę odpoczynku od quillingu (jaja się "przejadły", choć raduje fakt, że sprzedały się wszystkie - łącznie z prototypem kurczaka), ale z drugiej strony kiełkował we mnie jakiś głód na zrobienie kartki (zapasy kupnych skurczyły się do minimum).

Trochę rozmyślań nad pomysłem, kolorystyką, nad wyborem między tradycyjną kartką a wybuchowym pudełkiem (ten pomysł odpadł w przedbiegach z powodu braku czasu)...

Ostatecznie wyszło tak:


Duży, fioletowy tag służący tu za tło dla mniejszych, chciałam wytłoczyć w maszynce. Ale folder, którego wzór najbardziej pasowałby do kartki, akurat komuś pożyczyłam i nijak nie szło tego obejść.

Czegoś mi w tej kartce brakuje, chociaż nie chciałam przesadzić z ilością quillingowych elementów (osoba obdarowana nie lubi przepychu), ale koniec końców podoba mi się to, co tu stworzyłam.

Szanowny jubilat niezmiernie się z takiego podarunku ucieszył.

I o to chodziło...

* * *

Wracając na moment do Wymiany Wielkanocnej '2014, pozwolę sobie na umieszczenie tu kartki przesłanej przeze mnie osobie wylosowanej:

Zdjęcia zrobione przez Kasię Wróblewską

* * *

Dziękuję raz jeszcze za możliwość uczestnictwa w Wymianie. To było bardzo sympatyczne, przyjemne, twórcze doświadczenie i sposobność na poznanie kolejnych pozytywnie zakręconych quillingowców.

5 komentarzy:

  1. U mnie też te święta minęły jakoś niezauważone.Wypoczęłam od wszystkiego i to najbardziej się liczy.
    Kartka bardzo mi się podoba,jest prosta,a zarazem bardzo elegancka.
    Wszystkiego dobrego po świętach;)

    OdpowiedzUsuń
  2. no śmigasz i to nieźle
    cieszę się, że udało mi się załapać na Twoje dzieło

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno nie byłam - i muszę powiedzieć, że WOW!

    OdpowiedzUsuń
  4. http://grafomanka-pospolita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS