Kartkowy misz-masz

piątek, 5 września 2014

Osobiście stwierdzam, że najgorsze w zabawie w rękodzieło jest robienie zdjęć. Nie umiem ich robić, nie mam zbyt dobrego sprzętu (mój staruszek aparat odmawia posłuszeństwa), w domu nie mam odpowiedniego oświetlenia i... w ogóle szkoda mi czasu na "focenie", gdy mogę wtedy porobić coś bardziej pożytecznego, hi hi. Zatem albo nad tym popracuję, albo zatrudnię jakiegoś profesjonalnego fotografa. Bo moje zdjęcia w ogóle mi się nie podobają, ech...

* * *

Jakiś czas temu zrobiłam kartkę z podziękowaniami dla pewnej osoby, która wyświadczyła mi przysługę.



* * *

W ostatnim miesiącu powstała też kartka urodzinowa.


* * *

Oraz kartka imieninowa.


* * *

Aktualnie pracuję nad kartkami... bożonarodzeniowymi. Niby do świąt jeszcze daleko, ale znając życie - ani się obejrzę, a już będzie grudzień.

Na tą chwilę gotowych kartek w liczbie: 49 czeka na sesję zdjęciową.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS