Quillingowa Wymianka Wakacyjna 2014

sobota, 13 września 2014

Po raz drugi miałam ogromną przyjemność uczestniczenia w tzw. quillingowej wymianie. Tym razem Kasia ogłosiła:




* * *


Długo nie miałam pomysłów, co wymyślić. Bardzo mi zależało na tym, by zrobić coś, co będzie się jednoznacznie kojarzyło z wakacjami. Tylko co?

Postawiłam na tegoroczne wspomnienia, czyli...



Wprawdzie podczas odbytej wizyty w oceanarium nie spotkaliśmy kraba budującego zamki z piasku, ale oprócz akcentu wakacyjnego zależało mi też na jakimś humorystycznym elemencie. W tej kartce postawiłam własnie na zdolnego kraba-budowniczego.




Z kolei druga kartka to dowód na to, że bez zagranicznych wojaży też można spędzić miło urlop - czyli puszczanie latawców na spokojnym wiejskim odludziu. Jako, że kot jest także członkiem naszej rodziny, tutaj tez nie mogło go zabraknąć.

Oprócz kartek w pudełkach przygotowałam też całe mnóstwo przydasi. Głównie w kolorystyce bożonarodzeniowej. Nie wiem, jak wy, ale ja już od dwóch miesięcy dzielnie dziergam wigilijne kartki okolicznościowe...


* * *


Oczywiście - jak to bywa w wymianach - zostałam obdarowana równie przepięknymi niespodziankami:


 oraz:



Obu koleżankom bardzo serdecznie dziękuję.

1 komentarz:

  1. Cieszę się, że zabawa się podobała! Twoja prace są bardzo ciekawe i pomysłowe! Równierz piękne quillingowe prace trafiły do Ciebie!

    Bardzo dziękuję za udział w wymiance :)

    OdpowiedzUsuń

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS