Dla miłośniczki koni + Świąteczna Wymiana Artimeno, cz.2

piątek, 5 grudnia 2014

Wśród rodziny i znajomych czekoladowniki robią prawdziwą furorę. Z jednej strony mnie to ciesz, z drugiej nieco martwi, bo pewnie przyjdzie czas, gdy taka forma upominku wyjdzie z mody.

Póki co powstał jeden dla osoby zakochanej w koniach:



Przy okazji robienia tego czekoladownika, moja niespełna pięcioletnia córka także zapragnęła coś stworzyć:


Zachwycił mnie Jej pomysł na kartkę. Niby elementy przyklejane były chaotyczne, ale zapytana o to, co przedstawia obrazek, potrafiła wszystko logicznie wytłumaczyć, hi hi.

* * *


W drugiej połowie listopada dotarła też do mnie przesyłka w ramach Świątecznej Wymiany sklepu Artimeno. Osobą, od której miałam otrzymać niespodziankę była Zofia. Dostałam przepiękną kartkę:


oraz całą masę przydasi, m.in. quillingowe kwiatki (róże i stokrotki) w jesiennych kolorach, zestaw quillingowych pasków, półperełki, koraliki, ozdobne guziki, a także niesamowity dzwonek:


Na chłodne zimowe wieczory Zosia dorzuciła jeszcze przepyszną saszetkę z kawą i jeszcze pyszniejszy grzaniec.

Bardzo serdecznie dziękuję!

1 komentarz:

  1. moja bratanica to by padła jak by te koty zobaczyła na kartkach ;-)

    OdpowiedzUsuń

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS