Czas na Pierwsze Komunie Święte oraz...

poniedziałek, 4 maja 2015

Jakiś czas temu zostałam poproszona o zrobienie kartki na Obłóczyny. Zasięgnąwszy języka, co to za uroczystość, zdecydowałam się coś stworzyć.


Następnie zabrałam się do zrobienia kartek komunijnych. Zamawiającym bardzo przypadł do gustu wzór miętowej kartki wielkanocnej z ażurowym okienkiem i tak oto powstały trzy tego typu pamiątki: dwie kartki z pudełkiem oraz samodzielna kartka.





Któregoś wieczoru wpadłam na pomysł stworzenia jeszcze innego wzoru kartki komunijnej. Zachciało mi się zrobić najpierw kilkanaście (choć wyszło kilkadziesiąt) kwiatków czteropłatkowych wg wzoru tych, które otrzymałam od Kasi. Przy okazji pierwszy raz wzięłam się za tuszowanie brzegów kartki i przyznam: wyszło mi naprawdę nieźle jak na debiut.

Okazało się też, że ta kartka też bardzo przypadła do gustu zamawiającej ją osobie.



5 komentarzy:

  1. Hi, my name's Minh, and nice to meet you :x

    Thanks for great job, I love all things crafty - paper flower, crochet, knitting, quilling, beading, jewery making...

    There're some video clip about handmade tutorial step by step here:
    Tutorial step by step

    Please watch, like, comment and share if you like it :)
    Thank you God bless u :x

    My Youtube

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne karteczki, szczególnie spodobała mi się ta ostania :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie sobie poradziłaś z tak trudnym tematem na kartce. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Hi, I'm Dzung Mac, nice to meet you :x
    Thanks for great job, I love all things handmade products, DIY crafts such as crepe paper flowers, paper cutting, origami, Quiet book, valentine card/gift, birthday card/gift, christmas card/gift, christmas card/gift,...

    There're some video clip about handmade tutorial step by step here:
    rose paper flower
    If you are interested in it please follow/like/comment my channel
    Thank you God bless u :x
    How to make paper flowers

    OdpowiedzUsuń

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS