Dostrzegaj piękno - wyzwanie ze sketch'em Cardabilities 130

czwartek, 10 września 2015

Zawsze chciałam nauczyć się pracy z mapkami. Niby to najłatwiejszy sposób na poskromienie wyglądu kartki - cóż jest trudnego w tym, by zrobić coś według szablonu? A jednak. Mój umysł ścisły całe życie będzie walczył z artystyczną częścią mojej duszy i próbował przeszkadzać w twórczym spędzaniu wolnego czasu. Dodatkowo nadal szukam swojego stylu, znaku rozpoznawczego. No i jak w tym wszystkim znaleźć choć odrobinę miejsca na quilling?

Da się. Polka potrafi, hi hi.

Jako, że dość często zaglądam na Cardabilities i podziwiam prace innych osób, odważyłam się w końcu wziąć udział w regularnym wyzwaniu z ich sketch'ami. Ta ostatnia mapka, nr 130 od razu podsunęła mi pomysł na pozytywną, pełną kolorów i energii kartkę. Zamiast ozdób scrapkowych postawiłam na moją ukochaną technikę, czyli quilling.

Być może mapkę wzięłam do siebie zbyt dosłownie, niemniej właśnie tak chciałam ją zinterpretować i w takiej formie podoba mi się najbardziej.

Ostateczna wersja kartki wyszła tak:






* * *


Jak wspomniałam, pracę zgłaszam do wyzwania na stronie Cardabilities.



8 komentarzy:

  1. ale pięknie, ja jeszcze nigdy nie zrobiłam kropka w kropkę, nawet ciasta nie umiem upiec w proporcjach spisanych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)

      Ja z kolei nie potrafię na tyle wysilić wyobraźni, by zinterpretować mapki "na bogato". Niestety tak to jest, jak się jest ścisłowcem.

      Usuń
  2. Hi! Your card is beautiful! The quilling is stunning! Thanks for joining in with Cardabilities!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so much for kind words. It was my pleasure to work with this sketch :)

      Usuń
  3. Beautiful card! Thanks for joining in with Cardabilities!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna!!!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Cardabilities :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuję.
      Przyznam, że takie mapki są bardzo motywujące. Niby się wydaje człowiekowi, że pomysłów brakuje, a okazuje się, że z mapkami wszystko idzie łatwiej.

      Usuń

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS