Jesienny quilling - kartka na wyzwanie

czwartek, 24 września 2015

Postanowiłam po raz kolejny sprawdzić swoje możliwości w scrapowych wyzwaniach. Taka forma tworzenia jest niezwykle motywująca, inspirująca, a przy okazji można się nauczyć coraz to nowych rzeczy - a ja do nauczenia mam jeszcze wiele, oj, wiele.

Poniższa kartka powstała już z myślą o nadchodzącym Dniu Nauczyciela. Pomysł wpadł mi od razu po obejrzeniu nowej mapki Cardabilities - 131:




Dawno nie miałam tak, że absolutnie natychmiast wiedziałam, jak chcę wykonać pracę, z jakich materiałów będę korzystać i jakiego efektu końcowego wymagam od siebie (udało mi się wypełnić swój plan idealnie).







Jak wspomniałam, kartkę zgłaszam na dwa - tym razem - wyzwania:





Produkty firmy Latarnia Morska użyte w projekcie:
Okrągła ramka roślinna 11 cm - u mnie przecięta na pół;
Brązowy tusz pigmentowy - minimalnie, delikatnie wytuszowałam brzegi papieru "drewnianego"

1 komentarz:

  1. Perfectly beautiful! Thanks so much for joining our challenge at Cardabilities! We hope you’ll join us again real soon! Good Luck!
    Darlene
    Cardabilities DT
    DAR’S CRAFTY CREATIONS

    OdpowiedzUsuń

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS