Kartka na uroczystość Chrztu Świętego

poniedziałek, 7 września 2015

Na początku mojej przygody z tworzeniem kartek ukochałam sobie papierową kolekcję Capsule firmy Papermania. Urzekło mnie eleganckie, uniwersalne wzornictwo i coraz to nowsza kolorystyka. Kiedy zaczęto produkować zestawy w pastelach - gdyż do tamtej pory stawiano na intensywne, mocne barwy - rozpłynęłam się całkowicie.

Moim absolutnym faworytem stał się zestaw Eau de Nil, z którym miałam już przyjemność pracować. Kiedy więc poproszono mnie o wykonanie kartki na zbliżające się chrzciny chłopca, od razu pomyślałam o powyższych papierach. Nie ulega wątpliwości, że pasowałyby idealnie. Jako, że chciałam też, by na kartce znalazło się coś wykonanego metodą quillingową, przeszukałam swoje zasoby paskowe i trafiłam na aktualną gamę kolorystyczną pasków firmy Enitan: kolor platynowy oraz perłowo-szary. Z radością przystąpiłam do działania.

Powstała kartka kwadratowa w rozmiarze 15 cm x 15 cm - pięknego papieru na tło kartki nie trzeba było przycinać, przez co wzór wpasował się jak ulał. Uroku dodają ażurowe serwetki w kwadracie i okręgu - wyśrodkowane. Wspomniane kwiatki quillingowe oraz satynowa wstążka.

Całość prezentuje się tak:



2 komentarze:

  1. Delikatna, subtelna, elegancka i do tego w moich ulubionych pistacjowo - miętowych kolorach.

    OdpowiedzUsuń

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS