Pożegnalne wyzwanie Cardabilities

wtorek, 6 października 2015

Z ogromnym żalem przeczytałam ostatnio wiadomość, jakoby Cardabilities kończyło swoją działalność. Kolejne wyzwania z mapkami były niezwykle motywujące i inspirujące. Jako osoba, która jeszcze uczy się kartkowania, pocieszam się myślą, że z mapek nadal będzie można korzystać w swoich pracach. Na pewno nie omieszkam...

* * *

Tymczasem przedstawiam moją pracę na wyzwanie z mapką Cardabilities 132:



Jak poprzednimi razami (tak to się pisze?) nie mogłam się oprzeć quilling'owi. Czasu było wprawdzie niewiele, więc zdecydowałam się na wykonanie tych uroczych kwiatków podpatrzonych u Kasi Wojtasik z Art Life (zachęcam do zaglądania: mnie szczęka opada przy każdej kolejnej pracy Kasi).

Postawiłam na delikatne kolory. Tym razem też skusiłam się na pastelowe barwy listków i przyznam, że w ostatecznym rozrachunku wyglądają naprawdę ładniej, jak gdybym miała skręcić listki w bardziej intensywnej barwie. Jestem z tej kartki wyjątkowo zadowolona.

Kartka powstała na podstawie poniższej mapki i tym samym zgłaszam ją na wspomniane wyzwanie Cardabilities 132:


4 komentarze:

  1. Pięknie poskręcane kwiatuszki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW! What a gorgeous take on our sketch! Thanks so much for joining our challenge at Cardabilities! Good Luck!
    Darlene
    Cardabilities DT
    DAR’S CRAFTY CREATIONS

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Basiu za wzmiankę :)
    A kartka wyszła pięknie! I kwiatuszki takie milutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Cardabilities :)
    Tak, całe szczęście, ze mapki zostają, można korzystać :)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS