Pamiątka z okazji Prymicji

poniedziałek, 21 grudnia 2015

Na początku grudnia poproszono mnie o wykonanie kartki na zbliżającą się prymicję*. Z ogromną radością zamówienie przyjęłam i ponownie od razu wiedziałam, co i jak.

Kilka dni przedtem otrzymałam wspomniane w poprzednim poście wykrojniki i stemple Heartfelt Creations w kształcie kwiatów i liści - nie mogłam się doczekać, by je użyć nie tylko do domowych testów.


Do wykonania bazy użyłam papierów "Celebration" polskiej firmy UHK Gallery. Na listki także posłużył mi papier "uhaków" - "Sunday Morning" z kolekcji Weekend - mój absolutny numer jeden, jeśli chodzi o papier do wykonania liści. Kwiaty i liście ostemplowałam odpowiednio tuszami: "Iced Spruce" Rander oraz "Moss Lawn" Prima.W rogu wycięłam ozdobny ażur (Distressed Addington Collage firmy Memory Box). Do tego napisy na tagach, półperełki i tak powstał elegancki komplet.





* - pierwszą Mszę Świętą odprawianą przez świeżo wyświęconego kapłana

1 komentarz:

  1. Piękna, elegancka kartka :)
    Wspaniałych, ciepłych, niezapomnianych świąt :)

    OdpowiedzUsuń

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS