Czas na Wielkanoc

czwartek, 18 lutego 2016

Choć w tym sezonie zima nie zachwyciła*, to ogromnie tęskno jest mi do prawdziwej wiosny: soczystej zieleni trawnika w ogrodzie, optymistycznie nastrajających kolorowych kwiatów, ćwierkających o poranku ptaków, a nawet marcujących za oknem kotów.

Ucieszyła mnie więc każda wiadomość o nowych kolekcjach papierów scrapowych (podobno jeszcze ich trochę przed nami jest) - większość w rewelacyjnych barwach, typowo wiosennych. Człowiek autentycznie zaczyna budzić się codziennie z nową dawką energii, gdy wie, że czekają na niego takie wspaniałości.

Jako, że jestem papierniczą "krejzolką", niektóre zestawy kupiłam podwójnie: jeden, by go użyć, pociąć, pomiętosić, powyklejać nim to i owo, a drugi, by się napatrzyć, powdychać zapach, powzdychać i pozachwycać. Nic na to nie poradzę: jedne kobiety kupują kolejną parę butów, ja - zestaw papierów.

* * *

Z wielką przyjemnością przystąpiłam w tym roku do prac nad kartkami wielkanocnymi. Od jakiegoś czasu upatrzyłam sobie bazy kartkowe kwadratowe 15 cm x 15 cm. Są o wiele wygodniejsze niż "trzynastki", szczególnie, gdy operuje się papierem w tym właśnie rozmiarze (6 cali). Ponadto dużo łatwiej jest mi rozplanować ułożenie dekoracji, serwetek, scrapek.

Na pierwszy ogień poszły papiery Jak we śnie oraz Jak we śnie II firmy Galeria Papieru.


Użyłam ich do wyklejenia tła oraz tagu-chorągiewki. Boczne białe paski przy chorągiewce wycięłam przy użyciu jednego z wykrojników Sizzix'a z kolekcji "Thinlits Die - Borders (559200)". Z kolei listki to wspomniane niejednokrotnie wykrojniki Memory Box. Urocza tekturka z wielkanocnym zajączkiem to produkt Wycinanki. Do tego kilka kwiatów z papieru czerpanego i oto jest.






* - nie ma co chwalić dnia przed zachodem słońca - właśnie zaczął padać śnieg.

2 komentarze:

  1. Urocza ta twoja karteczka. Pozdrawiam i zapraszam na moje rocznicowe Candy

    OdpowiedzUsuń

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS