Z koronką na imieniny

środa, 2 marca 2016

Jakiś czas temu miałam wykonać kartkę okolicznościową łączącą elegancki styl ze stylem romantycznym oraz sporą ilość kwiatów. Nie chciałam za bardzo iść w przesłodzone niekiedy kolory, marzyła mi się więc praca z kilkoma odważnymi barwami. Wtedy też spróbowałam wykonać pracę na bazie DL, która dotychczas najmniej mi "podchodziła". Jak wyszło? Chyba nie najgorzej.





Wspomnianą podłużną bazę wykleiłam tłem z kolekcji papierów Papermania "Capsule Collection" (jednym z wielu zestawów kolorystycznych - tutaj: beżowy). Przez całą długość kartki poprowadziłam bladoniebieską koronkę. Na to poszła owalna ramka tekturowa z pastelowo-brązowym tłem z papieru. Do tego uwielbiany przeze mnie napis firmy Rosy Owl oraz różany ogród i liście wycięte i ostemplowane produktami firmy Heartfelt Creations.





Jeszcze nie do końca pewnie czuję się wykonując kartki w tym formacie. Wprawdzie mam ich kilka na swoim koncie, ale zawsze jestem pełna wątpliwości, co można byłoby w nich zmienić.

Myślę jednak, że powyższa wyszła bardzo przyjemnie.

3 komentarze:

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS