Imieninowa z astrami

środa, 11 maja 2016

Ponad rok temu zakochałam się bez pamięci. Po długim okresie poszukiwań nareszcie moje serce zabiło mocniej. Przydasiowo, hi hi...

Produkty Heartfelt Creations. Obiekt mojej przydasiowej miłości. Zachodziłam w głowę, jak mogłam od razu ich nie poznać, bo przecież firma funkcjonuje dłużej niż ja próbuję tworzyć kartki. Pewnie chodziło o to, że w Polsce były praktycznie nie do zdobycia.

Ale kiedy większość rękodzielniczek szalała na punkcie wykrojników z pewnymi listkami i pewnymi kwiatami, ja próbowałam podejść do tematu strategicznie: skoro wszyscy będą mieć kwiaty z takimi listkami, a owe kwiaty będą robione z tych scrapków, to ja pójdę na przekór. Przeczekałam i nareszcie nazbierałam zaskórniaków, by móc kupić wykrojniki i stemple HC.

Przy niedawnej okazji stałam się właścicielką papierów tej firmy z kolekcji Delicate Asters. Początkowo ubolewałam, że posiadam wykrojników i stempli z tej serii - ale jeden wzór papieru to właśnie kwiaty, kwiaty i jeszcze raz kwiaty - więc chwyciłam nożyczki i wszystkie co do jednego wycięłam. Uff!

Choć zmęczona tą czynności, ale jednak uradowana, bardzo chętnie przystąpiłam do pracy nad kolejną kartką: imieninową dla mężczyzny.

Kartek dla mężczyzn robię stanowczo mniej, a nadal mam dylemat, jak ugryźć temat. Bo czy mężczyźnie wypada dać kwiaty? Czy można użyć barw "kobiecych"? Dlaczego niektóre kolory są zarezerwowane tylko dla kobiet?

I znów na przekór - stworzyłam kartkę mocno kwiatową, z intensywnymi barwami oraz odrobiną błyszczącego pyłku. Skoro miał to być upominek od córki dla kochającego taty, to tą miłość trzeba uwidocznić.

Myślę, że wyszedł naprawdę przyjemny wiosenny bukiet:


Jak wspomniałam: kwiaty wycięłam ręcznie przy użyciu nożyczek. Listki powstały dzięki pracy z wykrojnikiem Delightful Daisy i papierem The Best Of... 5 Galerii Papieru. 


Do wycięcia tagu z napisem użyłam wykrojników Rosy Owl: falbankę oraz napis Moc Życzeń.


Listki oraz kwiaty minimalnie potraktowałam holograficznym pudrem do embossingu.

* * *

Dziękuję za odwiedziny :-)

2 komentarze:

  1. Basiu - śliczna kartka. Bardzo ładne kolory i wykonanie pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja !!! Cudna kartka, widać, że dużo pracy w nią włożyłaś. Brawa ode mnie. Kasia

    OdpowiedzUsuń

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS