Chrzest Święty dwójki maluszków

sobota, 15 października 2016


Po długiej przerwie czas na nadrabianie zaległości...

* * *

Wprawdzie lubię pracować pod presją czasu, jednak, gdy trzeba wykonać upominek na przysłowiowe "wczoraj", bywa, że czegoś może zabraknąć. Niestety w mojej miejscowości nie ma sklepu z przydasiami, nie mogłam więc dokupić potrzebnej mi rzeczy. Udało mi się jednak brak emblematu związanego z chrzcinami zastąpić czymś, co klientowi bardzo przypadło do gustu: dziecięce stópki...



Wkleiłam je w ramkę, z której uprzednio usunęłam napis. Dlaczego w ten sposób? Do kartki dorobiłam ozdobne pudełko, na którym umieściłam identyczną ramkę z oryginalnym, pierwotnym napisem.


Całość wykonałam w jasnych tonacjach, minimalnie tylko tuszując brzegi papieru bazowego. Bukiet kwiatów niewielki, ale skromnością pasujący do danej uroczystości.


Pod etykietkę z datą i imionami dzieci umieściłam tekturowe zawijasy, które były... resztkami po jakiejś większej ramce. Zdarza mi się tego typu "odpady" chomikować, bo - jak widać - nawet takie drobnostki mogą się przydać.


Choć praca wykonywana była na szybko, muszę przyznać, że miło było powrócić do najmniej lubianego przeze mnie formatu DL - nie mam pojęcia, dlaczego podłużne bazy najmniej mi odpowiadają. Czas na łamanie stereotypów.


Dziękuję za odwiedziny!

9 komentarzy:

  1. Piękna kartka, delikatna i subtelna - idealna na taką okazję. Ja też rzadko korzystam z formatu dl, choć ostatnio staram się to zmienić. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)

      Dla mnie DL to też bardzo zapomniany format. Już byłam gotowa wystawić zestaw baz na sprzedaż/wymianę na jakimś internetowym bazarku, ale coś mnie podkusiło, by dać mu szansę ;)

      Usuń
  2. Piękna i bardzo delikatna, pasująca do okazji. Podoba mi się kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodziewałam się lawiny quillingu, ale ta praca też jest urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodkie stópki maleństwa:) Bardzo ładna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo delikatna. Idealna dla maluszka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna. Urocze są te małe stópki :)

    OdpowiedzUsuń

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS