Po długiej przerwie...

czwartek, 26 stycznia 2017

... powracam.

Najpierw dużo czasu zajęła przeprowadzka, później zaginięcie ukochanego zwierzaka i masa poszukiwań. Człowiek się nie obejrzał, a tu kolejne miesiące bez wpisu. Zbliżają się ferie i teoretycznie mniej obowiązków z przedszkolem i szkołą pociechy. Może więc wreszcie nadrobię zaległości?

* * *

W grudniu urodziny miała przeurocza dziewczynka, koleżanka mojej córki. Od dawna chciałam stworzyć coś z papierów Heartfelt Creations z serii Under The Sea. Kilka godzin pracy i powstała moja pierwsza kartka typu shaker - z okienkiem i cekinami, które przy lekkim potrząsaniu "latają" za okienkiem.


Kartka jest prawdziwą bombą kolorystyczną. Niby bardziej nadaje się na prace letnie, wakacyjne, ale jak tu nie rozjaśnić urodzin, gdy za oknem szaro-bura zima (w dodatku bezśniegowa)?

Wykrojnik z napisem to produkt polskiej firmy Rosy Owl. Cała reszta pochodzi ze wspomnianej kolekcji morskiej firmy Heartfelt Creations.


Stemple kwiatów odbiłam na białym papierze i pomalowałam markerami pędzelkowymi Clean Color Brush Pen firmy ZIG Kuretake. Liście odbite zielonym tuszem i wycieniowane.


Za okienkiem widać pływającą rybkę. Cekiny to mix kolorystyczny Bohemian firmy Dovecraft oraz cekinów opalizujących DP Craft.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS