Kwiecistwa kartka...

poniedziałek, 13 lutego 2017

Nigdy nie przypuszczałam, że nowe miejsce do pracy przyniesie mi tyle nowej weny i chęci do tworzenia. W ostatnie wieczory (i wczesne noce) weekendu powstało pięć kartek wielkanocnych...

(tak, tak, nie jestem jedyną, która już dziarsko szykuje się do Wielkiej Nocy)

... jedna walentynkowa oraz jedna urodzinowa. Przetestowałam też nowe media z 13 Arts zakupione w ostatnim czasie, w których się zakochałam i przepadłam z kretesem.

Póki co muszę nadrobić zaległości blogowe i myślę, że skoro nowa pracownia przyniosła nowe natchnienie do "dziergania w papierze", to może i do zrobienia zdjęć też najdzie mnie radosna ochota? Hi hi hi...

* * *


Pozdrawiam i do następnego!

1 komentarz:

  1. Jaka delikatna piękność! Witam i pozdrawiam. Miłego tygodnia

    OdpowiedzUsuń

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS