Pastelowy bukiet ślubny

sobota, 10 czerwca 2017

Kiedy odkrywam jakiś nowy (albo stary, ale "nowy" dla mnie) zestaw papierów i zakochuję się w nim, to z wielką radością pracuje mi się z daną kolekcją. Tak też jest w przypadku "Home & Happiness" Studio Light. Pomijając spore ilości die-cut'ów, które są nam oferowane, papiery same w sobie są naprawdę urocze.

Dlatego dzisiaj prezentowana kartka ślubna - tak, jak poprzednia - powstała właśnie z "Home & Happiness".


Kartka w moim ulubionym formacie (15cm x 15cm) została przykryta tłem z ozdobnym ażurem wyciętym wykrojnikiem Poppystamps "Distressed Benson Corner".






Bukiet, który chyba najbardziej przykuwa wzrok powstał z kwiatów Wild Orchid Crafts, z czego niebieski, fioletowy i purpurowo-biały wykonałam z samych płatków hortensji i pojedynczych pręcików. Aby nieco przyozdobić wiązankę, rozdzieliłam płatki poinsecji "Posh Outline" Poppystamps i użyłam ich jako ażurowych listków. Do tego napis na etykiecie z wykrojnika Sizzix'a.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS