Czekoladowniki na Dzień Nauczyciela

sobota, 21 października 2017

Pamięta ktoś kolekcję papierów "Babski wieczór" Piątku 13go? Swego czasu zrobiłam sobie solidny zapas poszczególnych arkuszy i jak się niedługo potem okazało - była to doskonała decyzja. Kolekcja sprzedała się migiem. Jak świeże bułeczki. A ja do dziś, po kilku latach od premiery, mogę cieszyć się tymi cudownymi papierami.

Bywa, że takich papierowych unikatów aż żal wycinać, ale już na początku września miałam w planach użycie "Babskiego wieczoru" na okazję październikowego Dnia Nauczyciela (a właściwie Dnia Edukacji Narodowej) w ramach prac nad... czekoladownikami.


Pierwszy upominek powstał na kraftowej bazie od Wycinanki. Żałuję, że miałam tylko jeden taki i ani jednego szarego kartonu w zapasach. Brązowy kolor świetnie współgra z pozostałymi barwami kartki.


W tych pracach postawiłam na dość nietypowe kolory liści (srebro i czerń) i kwiatów (białe, ze złotymi i różowymi akcentami). Chciałam wykonać coś eleganckiego, bardziej nowocześniejszego niż tradycyjne upominki.

Przecudne liście wycięłam wykrojnikami Fluffy Duffy Design (w których zakochałam się od pierwszego wejrzenia), mocno ażurowa i jednocześnie nieco asymetryczna serwetka jest z wykrojnika Waffle Flower Crafts, natomiast kwiaty to odbitki stempli Tima Holtz'a.


Drugi czekoladownik powstał na białej bazie w tym samym stylu. Po raz kolejny przekonałam się też, że tusze Encore firmy Tsukineko (złote kontury kwiatów) są fantastyczne i nadają się do wielu powierzchni (tutaj satynowy papier). Drobne, różowe akcenty na kwiatach pomalowałam akwarelowymi brush penami firmy ZIG Kuretake.


* * * * *

5 komentarzy:

  1. Świetne - pierwszy mi się bardziej chyba podoba, ale oba śliczne :) i ta kolorystyka - taka nieco buduarowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak tu pieknie na tym blogu, lekko i subtelnie!
    A te czekoladowniki są takie stylowe i eleganckie! Miło popatrzeć, a co dopiero wziąć do ręki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne, eleganckie zestawienie kolorów, oba czekoladowniki wyglądają wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię takie połączenia kolorystyczne! wyszło bardzo elegancko!

    OdpowiedzUsuń

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS