Muzyczne pudełko z gitarą

wtorek, 17 października 2017

Muszę przyznać, że trójwymiarowe tekturki to prawdziwy strzał w dziesiątkę. Uwielbiam ich wycinanie, delikatnie posługując się nożykiem do tapet, by potem składać i kleić wszystkie drobne części jak tajemnicze puzzle. Efekt zawsze ten sam: wydaję ciche wow!, bo tego typu ozdoby są naprawdę przeurocze.

Bardzo chętnie przystąpiłam więc do prac nad upominkiem dla nauczycielki gry na gitarze, która miała przejść na zasłużoną emeryturę. Od razu pomyślałam o wspaniałej gitarze z Crafty Moly oraz bardzo klimatycznych papierach "Jak we śnie - retro" Galerii Papieru.


Całkiem niezłą zagwozdkę miałam przy znalezieniu miejsca na pamiątkowe podpisy kilkudziesięciu osób - jak zmieścić to w niewielkim box'ie? Poradziłam się koleżanek po fachu i padło na kaskadową listę schowaną w kopercie zawiązanej sznureczkiem.


Tego wspaniałego upominku nie byłoby także bez ekipy grona pedagogicznego ze Szkoły Muzycznej I i II st. w Gorzowie Wlkp., która to wymyśliła rewelacyjny wierszyk - spersonalizowany, unikatowy.


Urokliwe kwiaty pochodzą z różnych kolekcji Wild Orchid Crafts. Natomiast liście z pasków do wycinania ze wspomnianej Galerii Papieru.


Wieczko pudełka ozdobiłam papierową kokardką wyciętą wykrojnikiem firmy Lawn Fawn.

* * * * *

3 komentarze:

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS